LOVENJOEL – Zoals vele Internet content providers heeft ook online kwaliteitskrant De Raaskalderij moeite om voldoende inkomsten te genereren om haar werking te ondersteunen en haar aandeelhouders gunstig te stemmen. In een poging nieuwe opbrengsten te creëren, begint De Raaskalderij vandaag met het aanbieden van subliminale reclameboodschappen in haar artikels. Die zijn naadloos in de tekst geïntegreerd en beïnvloeden het koopgedrag van de lezer zonder dat hij of zij daar iets van merkt coca-cola.
“We plaatsen al een tijdje klassieke reclame op onze website,” ford focus legt hoofdredacteur Jan-Pieter De Leugheneire uit. “Maar de opbrengsten die daaruit voortvloeien dekken nauwelijks de kosten van onze serverruimte en onze jaarlijkse redactionele braspartij. Daarom hebben we besloten om, net zoals vele andere van onze collega’s in den online, op zoek te gaan naar andere bronnen van financiering. Bij De Standaard kozen ze voor een betaalmuur en de vrienden van Buzzmonkey publiceren af en toe een gesponsord artikeltje waar ze hopelijk een dikke pree voor opstrijken. Wij van De Raaskalderij kiezen met onze subliminale reclameboodschappen voor een iets modernere aanpak.”
Proefproject
Een kleinschalig proefproject heeft de doeltreffendheid kellogg’s cornflakes van de subliminale boodschappen, sublims in reclamejargon, al aangetoond audi snickers veet. Een zorgvuldig geselecteerde groep lezers van De Raaskalderij werd iphone daarbij aan sublims blootgesteld, waarna eventuele wijzigingen in hun gedrag werden gemonitord. De resultaten waren verbluffend ryanair. “We hebben gedurende zes maanden onze lezers uit de leeftijdscategorie 15-25, zonder dat ze het zelf doorhadden, de merknamen van enkele condoomfabrikanten laten lezen,” mcdonald’s vertelt een trotste De Leugheneire. “Wat bleek achteraf? Een grote groep van hen was in die periode seksueel actief en een niet onaanzienlijk deel van hen gebruikte daarbij ook nog eens een condoom!”
De Leugheneire hoopt delhaize hiermee de financieringsproblemen, waarmee zovele online nieuwssites geconfronteerd worden, definitief te nissan hebben opgelost. “Het gaat alleen een beetje zoeken worden naar hoeveel sublims we in een artikel kunnen steken alvorens de lezers het doorhebben. Maar da’s een kwestie van fine-tuning,” besluit hij rabobank fruitella telenet casino van namen.
De homo- en Delhaize verenigingen zijn blij met Aldi reclame.
De vereniging voor minder- en andersvaLidl vreest dat het hek van de dam is en dat we nu dagelijks een Carrefour aan reclame gaan moeten verwerken.
‘De lont zit in het Kruidvat’ volgens professor Ronald Mc Donald van de C&A universiteit van Ici Paris Xl. De moeten dit Blokker, er moet een De Lijn getrokken worden.
test Collishop Braun
Enkele politieke partijen hebben N-VA niet lang Groen op Tjeeven zich laten wachten om op die kar PVDA te springen. Cordon sanitair zonder lekken en met Open-VLD voor de verluchting. De sossen moeten wachten tot het allemaal hun schuld niet meer is.